* Το όφελος κρατικής επιδότησης προσφέρεται μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Το πρόγραμμα BMW e-BONUS ισχύει για παραγγελίες έως 30.06.2025 και αφορά σε όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα BMW. Ενδεικτική μηνιαία δόση με το πρόγραμμα BMW Electric 3,9%, για όχημα BMW iX1 eDrive20: €269 (αφορά την προτεινόμενη τιμή λιανικής του μοντέλου μείον το ποσό BMW e-BONUS). Αξία οχήματος €41.100 προκαταβολή €15.207, και τελευταία μεγάλη δόση €17.673. Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 3,9% πλέον εισφοράς Ν. 128/75 0,6%, προστασία δανείου €651, έξοδα φακέλου €280, συνολικό ποσό πίστωσης €26.544, ΣΕΠΠΕ 4,87%, διάρκεια 48 μηνών, συνολικό ποσό καταβολής €46.051. Το παρόν πρόγραμμα προσφέρεται με εξάμηνη ασφάλιση Αllianz.
Όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα BMW με όφελος BMW e-bonus από €7.000, κρατική επιδότηση €9.000 και επιτόκιο 3.9%.
Το όφελος κρατικής επιδότησης προσφέρεται μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Το πρόγραμμα BMW e-BONUS ισχύει για παραγγελίες έως 30.06.2025 και αφορά σε όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα BMW. Ενδεικτική μηνιαία δόση με το πρόγραμμα BMW Electric 3,9%, για όχημα BMW iX1 eDrive20: €269 (αφορά την προτεινόμενη τιμή λιανικής του μοντέλου μείον το ποσό BMW e-BONUS). Αξία οχήματος €41.100 προκαταβολή €15.207, και τελευταία μεγάλη δόση €17.673. Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 3,9% πλέον εισφοράς Ν. 128/75 0,6%, προστασία δανείου €651, έξοδα φακέλου €280, συνολικό ποσό πίστωσης €26.544, ΣΕΠΠΕ 4,87%, διάρκεια 48 μηνών, συνολικό ποσό καταβολής €46.051. Το παρόν πρόγραμμα προσφέρεται με εξάμηνη ασφάλιση Αllianz.
Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.
ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ BMW ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΑΨΟΓΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΣΑΣ.
|
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ BMW ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο;Ένα BEV (ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία) κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια που παράγει ο ηλεκτροκινητήρας. Επομένως δεν διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία υψηλής τάσης. Μεταξύ άλλων παραγόντων[1], η χωρητικότητα της μπαταρίας καθορίζει την αυτονομία, δηλαδή την απόσταση που μπορεί να καλυφθεί με μία φόρτιση μπαταρίας. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πιο αποδοτικό συγκριτικά με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης επειδή, μεταξύ άλλων, ο ηλεκτροκινητήρας διοχετεύει την ενέργεια από την πέδηση πίσω στην μπαταρία, μια διαδικασία που ονομάζεται ανάκτηση ενέργειας. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καλύπτουν μικρότερες αποστάσεις ή κινούνται γύρω από την πόλη χωρίς να εκπέμπουν ρύπους. Αυτή είναι μια σημαντική διαφορά από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ιδανικά για χρήστες που έχουν τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο σπίτι ή στον χώρο εργασίας τους. Παράλληλα, η υποδομή δημόσιας φόρτισης επεκτείνεται με γρήγορους ρυθμούς. Νέοι σταθμοί φόρτισης εμφανίζονται συνεχώς σε αστικές περιοχές και κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων. Επιπλέον διατίθενται πολλοί σταθμοί φόρτισης υψηλής ισχύος για πολύ γρήγορη φόρτιση στα μεγάλα ταξίδια, όπως π.χ. οι σταθμοί του συνεργάτη μας IONITY στην Ευρώπη. Τα μεγάλα ταξίδια θα γίνονται όλο και πιο απλά. [1] Άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την αυτονομία είναι η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, η ταχύτητα κίνησης (π.χ. αυτοκινητόδρομος, οδήγηση εντός πόλης), το στιλ οδήγησης, η εξωτερική θερμοκρασία κ.ά.Ποια πλεονεκτήματα προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσφέρει μια πρωτόγνωρη και γεμάτη συναισθήματα εμπειρία οδήγησης. Θα ζήσετε μία συναρπαστική 'ηλεκτρική' δυναμική χάρη στην αδιάκοπη επιτάχυνση και την άμεση απόδοση της μέγιστης ροπής από τη στιγμή της εκκίνησης. Παράλληλα, ο σχεδόν αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας προσφέρει μία νέα εμπειρία ξεκούραστης οδήγησης. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία καλύπτει μικρότερες αποστάσεις ή κινείται γύρω από την πόλη χωρίς να εκπέμπει ρύπους. Είναι σχεδόν αθόρυβο και επομένως συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος. Άλλα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας είναι οι υψηλές κρατικές επιδοτήσεις και οι φορολογικές ελαφρύνσεις.Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την απόδοση της μπαταρίας υψηλής τάσης στο BMW ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο;Η θερμοκρασία είναι ένας βασικός εξωτερικός παράγοντας που επηρεάζει την απόδοση και τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Σίγουρα θα το έχετε διαπιστώσει και στο κινητό σας τηλέφωνο: η χωρητικότητα της μπαταρίας του περιορίζεται στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το αυτοκίνητό σας. Ωστόσο, η επίδραση της θερμοκρασίας ελαχιστοποιείται με τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής χρήσης. Γνωρίζατε ακόμα ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας υποδηλώνει τη διαθέσιμη αυτονομία; Εκτός από τη θερμοκρασία, η αυτονομία επηρεάζεται και από το προσωπικό στιλ οδήγησης και από τους καταναλωτές ενέργειας όπως είναι ο κλιματισμός, το φορτίο ρυμούλκησης, οι αποσκευές κ.λπ. Ο σημαντικότερος όμως παράγοντας είναι η επιλεγμένη ταχύτητα κίνησης στον αυτοκινητόδρομο. Εάν θέλετε να φορτίσετε καθ' οδόν, η ηλεκτρική σας BMW θα προετοιμάσει το κλίμα στην καμπίνα εάν επιλέξετε έναν σταθμό φόρτισης DC [1] ως προορισμό. Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία υψηλής τάσης θα προσαρμοστεί στην βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας όταν θα φτάσετε στον προορισμό σας, κάτι που θα αυξήσει τη δυνατότητα φόρτισης και θα μειώσει τη διάρκεια φόρτισης. , κάτι που θα αυξήσει τη δυνατότητα φόρτισης και θα μειώσει τη διάρκεια φόρτισης. [1] Ισχύει μόνο για τα BMW ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Τι θα πρέπει να προσέξω εάν το BMW ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο μείνει ακινητοποιημένο ή σταθμευμένο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα;Εάν πρέπει να σταθμεύσετε το αυτοκίνητο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, π.χ. στην περίοδο των διακοπών, υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν θετικά την μπαταρία: Διατηρήστε ένα επίπεδο φόρτισης μεταξύ 30 και 50% και σταθμεύστε το αυτοκίνητό σας σε ένα δροσερό ή σκιερό μέρος τους καλοκαιρινούς μήνες ή σε ένα γκαράζ κατά τη χειμερινή περίοδο. Μην αφήνετε το αυτοκίνητο συνδεδεμένο για φόρτιση όταν είναι ακινητοποιημένο για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους.Πόσο φιλικά προς το περιβάλλον είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρούνται φιλικά προς το περιβάλλον επειδή, σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, δεν εκπέμπουν ρύπους στις κοντινές αποστάσεις και στις μετακινήσεις γύρω από την πόλη. Ωστόσο, παρατηρώντας τον συνολικό κύκλο ζωής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σχηματίζεται μια διαφορετική εικόνα: Οι εκπομπές CO₂ και οι ρύποι δημιουργούνται στις εφοδιαστικές αλυσίδες των πρώτων υλών και κατά την παραγωγή των αυτοκινήτων. Επίσης, πρέπει να ληφθεί υπόψη και ο τύπος ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται. Λόγω της ενεργοβόρου παραγωγής των μπαταριών υψηλής τάσης, ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει υψηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από ένα παρόμοιο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτή η ισορροπία αλλάζει υπέρ του ηλεκτρικού αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια χρήσης του. Μπορείτε να βελτιώσετε περαιτέρω το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του αυτοκινήτου σας φορτίζοντάς το στο σπίτι αξιοποιώντας πράσινη ενέργεια, π.χ. με ηλεκτρικό ρεύμα από τη φωτοβολταϊκή εγκατάσταση. Εάν λάβετε υπόψη ολόκληρο τον κύκλο ζωής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το δυναμικό υπερθέρμανσης του πλανήτη είναι μικρότερο σε σχέση με ένα παρόμοιο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επίσης θα πρέπει να λάβετε υπόψη την αποδοτικότητα του συστήματος κίνησης. Εδώ, η αποδοτικότητα ορίζεται ως το ποσοστό της παρεχόμενης ενέργειας που μετατρέπεται στη ζητούμενη μορφή ενέργειας. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στην τρέχουσα γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων BMW παρουσιάζει αποδοτικότητα 95%.[1]Ωστόσο, η αποδοτικότητα μειώνεται στο 75% περίπου εάν ληφθεί υπόψη ο κύκλος οδήγησης που προβλέπεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση (WLTP), συμπεριλαμβανομένων των απωλειών φόρτισης και της μείωσης της χωρητικότητας της μπαταρίας. Συνεπώς, όταν οδηγείτε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο BMW το 75% της τροφοδοτούμενης ενέργειας χρησιμοποιείται για την κίνηση. Σε παρόμοιες συνθήκες, η αποδοτικότητα σε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης φτάνει το 20% περίπου. Ένα ακόμα πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ο πολύ χαμηλός θόρυβος που εκπέμπουν, κάτι που προκαλεί λιγότερο άγχος σε πεζούς και ζώα. [1] Η μονάδα κίνησης αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα, ηλεκτρονικά ισχύος και κιβώτιο μετάδοσης.Ποια φόρτιση είναι η καλύτερη για το αυτοκίνητό μου;Το ιδανικό επίπεδο φόρτισης κυμαίνεται μεταξύ 10 και 80%. Είναι εφικτά χαμηλότερα ή υψηλότερα επίπεδα φόρτισης, συστήνεται όμως εύρος φόρτισης μεταξύ 10 και 80% για τη βελτιστοποίηση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας. Ρυθμίστε εύκολα και άνετα τον στόχο φόρτισης στο 80% από το μενού και αφήστε το αυτοκίνητό σας να κάνει τα υπόλοιπα. Το επίπεδο φόρτισης 80% θα καλύψει όλες τις καθημερινές σας μετακινήσεις. Εάν χρειάζεστε πραγματικά μεγαλύτερη αυτονομία, μπορείτε απλώς να ορίσετε ένα υψηλότερο επίπεδο φόρτισης. |
Κατανάλωση και εκπομπές CO₂.BMW iX1 xDrive30: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 18,1-16,9. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km[2]: 417-439BMW i5 eDrive40 Touring: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 19,3-16,5. Ηλεκτρική αυτονομία, WLTP σε km[2]: 483-560BMW i5 eDrive40 Sedan: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 18,9-15,9. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km[2]: 498-582BMW iX3: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 18,0-17,6. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km[2]: 461-471BMW i7 xDrive60 Sedan: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 19,6-18,5. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km[2]: 589-624BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 19,1-16,1. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km[2]: 492-590BMW iX M60: Κατανάλωση ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε kWh/100 km[1]: 24,7-21,9. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP) σε km[2]: 501–564[1] Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμων, εκπομπών CO₂ και κατανάλωσης ενέργειας και ηλεκτρικής αυτονομίας, που αναγράφονται στο παρόν, καθορίστηκαν σύμφωνα με τον νέο κανονισμό WLTP (Εναρμονισμένη Παγκοσμίως Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων). Οι τιμές αυτονομίας κατά WLTP λαμβάνουν υπόψη τυχόν προαιρετικό εξοπλισμό (σ' αυτήν την περίπτωση για τη γερμανική αγορά). Οι τιμές αφορούν όχημα με βασική διαμόρφωση στη Γερμανία και το αναγραφόμενο εύρος οφείλεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και τα διαφορετικά μεγέθη τροχών και ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον επιλεγμένο τύπο οχήματος και που ενδέχεται να διαφοροποιούνται κατά τη διαμόρφωση. Περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ των νέων επιβατικών αυτοκινήτων μπορείτε να βρείτε στο έντυπο "Οδηγός οικονομίας καυσίμου και εκπομπών CO₂ νέων επιβατικών αυτοκινήτων", που διατίθεται χωρίς χρέωση σε όλο το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW.[2] Η αυτονομία εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως: προσωπικό στιλ οδήγησης, διαδρομές, εξωτερική θερμοκρασία, θέρμανση/κλιματισμός, προετοιμασία θέρμανσης και επιλεγμένος εξοπλισμός.[3] Η απόδοση φόρτισης εξαρτάται από την κατάσταση φόρτισης, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, το ατομικό προφίλ οδήγησης και τη χρήση θέρμανσης/ψύξης. Τα εύρη τιμών που εμφανίζονται βασίζονται στην μέτρηση WLTP. Οι χρόνοι φόρτισης ισχύουν για θερμοκρασίες περιβάλλοντος 23 βαθμών Κελσίου μετά από μια προηγούμενη οδήγηση και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη συμπεριφορά χρήσης.