Sheer Driving Pleasure

New Menu Mobile

New Menu Tablet

  • ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ. ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

    ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ. ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ
    ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

    #WHATEVERHAPPENS. ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ.
    "PROACTIVE CARE"

  • ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ. ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ
    ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

    #WHATEVERHAPPENS. ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ.
    "PROACTIVE CARE"

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ, ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

Για το ραντεβού service που πιθανώς να έχετε ξεχάσει. Για το μήνυμα προειδοποίησης που πιθανώς δεν κατανοείτε. Φροντίζουμε για την αλλαγή λαδιών και την αλλαγή τροχών. Κι αν δεν γνωρίζετε με ποιον πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ατυχήματος; Μην ανησυχείτε. Βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό σας.

To "Proactive Care" δεν είναι απλώς μία υπηρεσία. Είναι μια υπόσχεση: Είμαστε πάντα στο πλευρό σας, για να μη σας λείψει τίποτα. Το μόνο που χρειάζεστε για να εξερευνήσετε την υπηρεσία του "Proactive Care" είναι η εφαρμογή My BMW, η οποία διατίθεται χωρίς χρέωση. Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε παρακάτω, στην ενότητα με τις προϋποθέσεις.

 

PROACTIVE CARE. ΓΙΑ SERVICE ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ.

Το "Proactive Care", σας συνδέει αυτόματα με όλες τις υπηρεσίες service του Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή BMW που επιθυμείτε.

  • Online Προγραμματισμός Ραντεβού.

    Online Προγραμματισμός Ραντεβού.

    Προγραμματίστε το επόμενο ραντεβού σας πιο εύκολα από ποτέ: Με την εφαρμογή του Online Appointment της BMW, μπορείτε να κλείσετε το επόμενο ραντεβού σας την ιστοσελίδα του Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή BMW της επιλογής σας ή μέσω του My BMW App, με λίγα μόνο κλικ - γρήγορα και βάσει του δικού σας προγράμματος.

  • Άμεσες διαδικασίες.

    Άμεσες διαδικασίες.

    Οι εξιδεικευμένοι τεχνικοί BMW παρέχουν γρήγορη κι εύκολη υποστήριξη απευθείας στο αυτοκίνητο, μέσω τηλεφώνου ή μέσω απομακρυσμένων υπηρεσιών, ώστε να συνεχίσετε ξέγνοιαστα το ταξίδι σας. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια θα σας παραπέμψουμε στον πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW ή θα αποστείλουμε το BMW Servicemobile.

  • Ασύγκριτη εξυπηρέτηση.

    Ασύγκριτη εξυπηρέτηση.

    Το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών BMW παρέχει άμεση εξυπηρέτηση. Οι λύσεις προηγμένης τεχνολογίας όπως η απομακρυσμένη διάγνωση και η υποστήριξη με βίντεο συνδυάζονται με υπηρεσίες όπως online προγραμματισμός ραντεβού, δυνατότητα check- in από το σπίτι, παράδοση/παραλαβή όλο το 24ωρο και ψηφιακές πληρωμές. Εξατομικευμένο και πρωτοποριακό.

  • Είμαστε πάντα δίπλα σας.

    Είμαστε πάντα δίπλα σας.

    Είναι καλό να γνωρίζετε σε ποιόν μπορείτε να απευθυνθείτε εάν συμβεί κάτι απρόβλεπτο. Με την BMW Οδική Βοήθεια, ένας έμπιστος συνεργάτης επικοινωνίας βρίσκεται πάντα κοντά σας, όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Τηλεφωνικά, με ένα κλικ στο μενού iDrive ή μέσω της εφαρμογής My BMW - ο τεχνικός της BMW βρίσκεται πάντα στη διάθεσή σας.

PROACTIVE CARE ΓΙΑ ΤΗΝ BMW ΣΑΣ.

Επωφεληθείτε από το Proactive Care. Είναι πολύ εύκολο. Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Η λίστα ελέγχου για το Proactive Care:
  • Κατεβάστε το My BMW App και ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις.
  • Ενεργοποιήστε το συμβόλαιο BMW ConnectedDrive.
  • Καταχωρήστε το αυτοκίνητο και τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW της επιλογής σας.
  • Εισαγάγετε το e-mail και τον αριθμό τηλεφώνου.
  • Αντιστοιχίστε επιθυμητές ειδοποιήσεις και εξουσιοδοτήσεις.
  • Εναλλακτικά, πραγματοποιήστε τα ίδια βήματα στη δικτυακή πύλη BMW.
  • Έτοιμο.


> Κατεβάστε τώρα τo My BMW App.

 
 

MY BMW APP.

Έξυπνες υπηρεσίες για ξεγνοιασιά στο έπακρο. Η εφαρμογή My BMW μετατρέπει το κινητό σας τηλέφωνο σε μία ψηφιακή προέκταση της BMW σας,  αλλά και σε ένα ιδανικό μέσο για το "Proactive Care". Ανακαλύψτε χρήσιμες και ενημερωτικές λειτουργίες όπως:

 

  • ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

    • Απομακρυσμένη Αναβάθμιση Λογισμικού. Αυτό σημαίνει ότι το λογισμικό του αυτοκινήτου σας θα είναι πάντα ενημερωμένο.
    • Προβολή κατάστασης αυτοκινήτου. Χρησιμοποιήστε το smartphone για να ελέγξετε το λιπαντικό κινητήρα, την πίεση ελαστικών (ανάλογα με το μοντέλο), τα υγρά φρένων και τις απαιτήσεις συντήρησης.
    • Απευθείας σύνδεση με την οδική βοήθεια και τη διαχείριση ατυχήματος.
    • Online ραντεβού. Κλείστε ένα ραντεβού με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW Service με ελάχιστα κλικ.
    • Εύκολη προσαρμογή των προσωπικών στοιχείων, των στοιχείων οχήματος ή του Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστή BMW.

  • ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

    Αποκτήστε τo My BMW App με μόλις τρία βήματα.

    1. Κατεβάστε τo My BMW App δωρεάν από το Apple Store ή το Google Play Store.
    2. Δημιουργήστε ένα BMW ID ή συνδεθείτε με ένα υπάρχον.
    3. Εισαγάγετε τον αριθμό πλαισίου (VIN) της BMW σας και συνδέστε την στην εφαρμογή My BMW.

    >Μετάβαση στο APP Store
    >Μετάβαση στο Google Play Store

 

BMW PAY.

Οι υπηρεσίες του My BMW Service ολοκληρώνονται με το BMW Pay και σας προσφέρουν όλα όσα επιθυμείτε από ένα σύγχρονο σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών. Πληρώνετε γρήγορα και με ασφάλεια, λαμβάνετε άμεση επιβεβαίωση και έχετε τον απόλυτο έλεγχο των οικονομικών σας, με μέγιστη διαφάνεια, οποιαδήποτε στιγμή.

  • ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

    Τα πλεονεκτήματά σας

    • Online πληρωμές με απόλυτη διαφάνεια.
    • Πληρωμές όλο το 24ωρο, ακόμα και εκτός ωραρίου λειτουργίας.
    • Προηγμένες επιλογές πληρωμών όπως Apple Pay, Google Pay, άμεση χρέωση SEPA και άμεση μεταφορά.
    • Χωρίς αναμονή στην υποδοχή service.

  • ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

    Πληρώστε σε τρία μόλις βήματα

    • Από τo My BMW App θα λάβετε ένα SMS/μήνυμα e-mail ή μήνυμα push που θα περιέχει τον σύνδεσμο για την πληρωμή.
    • Προσθέστε τις πληροφορίες πληρωμής.
    • Θα λάβετε άμεσα την επιβεβαίωση πληρωμής.

 

ΑΝΕΠΑΦΗ ΥΠΟΔΟΧΗ SERVICE*.

Αυτή η υπηρεσία είναι τώρα διαθέσιμη όλο το 24ωρο, κάθε μέρα. Τώρα, έχετε τη δυνατότητα να παραδώσετε την BMW σας σε ένα από τα ανέπαφα σημεία εξυπηρέτησης. Κλείστε ένα ραντεβού με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή τηλεφωνικά ή online και επιλέξτε την ανέπαφη παραλαβή για service. Λίγες ημέρες πριν το ραντεβού θα λάβετε έναν σύνδεσμο που σας επιτρέπει να πραγματοποιήσετε το προκαταρκτικό check-in. Στη συνέχεια, θα λάβετε έναν κωδικό που ανοίγει το προσωπικό σας τερματικό υποδοχής. Αφήνετε το κλειδί σας εκεί και μπορείτε να το παραλάβετε ξανά μετά το service.

 

  • ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

    Τα πλεονεκτήματα σας

    • Ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρόνου με το check-in κατά το κλείσιμο του ραντεβού.
    • Ανέπαφη παράδοση και παραλαβή του αυτοκινήτου σας.
    • Η καλύτερη εξυπηρέτηση. Με την μέγιστη ανεξαρτησία.

  • ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

    Ανέπαφο service σε τρία μόλις βήματα.

    1. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και πραγματοποιήστε online check-in, για να εξοικονομήσετε περισσότερο χρόνο.
    2. Παραδώστε τα κλειδιά σας στο τερματικό.
    3. Θα ενημερωθείτε μόλις το αυτοκίνητό σας είναι και πάλι έτοιμο για να σας παραδοθεί.

 

BMW Smart Video Communication.

 

Με το BMW Smart Video Communication, το πρωτοποριακό σύστημα διαλόγου με υποστήριξη βίντεο, μπορείτε να παρακολουθείτε τους τεχνικούς του BMW Service κατά την διάρκεια των εργασιών. Όσο η BMW σας βρίσκεται στο συνεργείο για service, θα λάβετε μέσω e-mail, SMS ή στην εφαρμογή My BMW ένα video που έχει εγγραφεί απευθείας στο συνεργείο. Μπορείτε να, 

δείτε εύκολα εάν απαιτούνται πρόσθετες εργασίες συντήρησης και επισκευής, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε. Θα λάβετε μία αναλυτική εκτίμηση κόστους για τις προτεινόμενες πρόσθετες εργασίες, τις οποίες μπορείτε να συζητήσετε με τους τεχνικούς service και να τις εγκρίνετε με ένα κλικ.

  • ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

    Τα πλεονεκτήματα σας

    • Μπορείτε να δείτε απευθείας τις απαιτήσεις επισκευής/ συντήρησης με ένα βίντεο.
    • Κάθε απαίτηση επισκευής/ συντήρησης εξηγείται λεπτομερώς από τους εξειδικευμένους τεχνικούς μας.
    • Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ανάγκη επισκευής/ συντήρησης, όταν εσείς το επιθυμείτε.
    • Γρήγορες αποφάσεις και ξεκάθαρες σχετικά με το κόστος, έτσι ώστε να μπορείτε να οδηγήσετε και πάλι την BMW σας.

  • ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

    Λάβετε το βίντεο service σε μόλις τρία βήματα.

    1. Ενώ η BMW σας βρίσκεται στο συνεργείο θα λάβετε μέσω SMS, email ή στο BMW App, ένα video που έχει καταγραφεί εκείνη τη στιγμή.
    2. Θα λάβετε μια λεπτομερή πρόταση όλων των προτεινόμενων επισκευών / συντηρήσεων από τους εξειδικευμένους τεχνικούς μας.
    3. Μπορείτε να συζητήσετε την πρόταση με τους εξειδικευμένους τεχνικούς μας ή να την εγκρίνετε με ένα κλικ.

 

 

Τι είναι το Proactive Care;

Τι είναι το Proactive Care;

Η BMW είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που προσφέρει υπηρεσίες "Proactive Care". Για την επίτευξη του Προληπτικού Ελέγχου, ένα σύστημα αισθητήρων αξιολογεί τα δεδομένα πραγματικού χρόνου και αναγνωρίζει αυτόματα την επερχόμενη συντήρηση ή τις ανάγκες επισκευής στην BMW σας.

Γιατί πρέπει να ενημερώσω τα στοιχεία μου για το Proactive Care;

Γιατί πρέπει να ενημερώσω τα στοιχεία μου για το Proactive Care;

Για να επωφεληθείτε από όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το BMW Service θα χρειαστούμε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συναινέσει στη χρήση των προσωπικών δεδομένων σας και ότι έχετε αντιστοιχίσει την BMW σας και τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή με τον λογαριασμό ConnectedDrive. Έτσι η υπηρεσία του "Proactive Care" μπορεί να σας παρέχει ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη.

Είναι η υπηρεσία "Proactive Care" διαθέσιμη για τη δική μου BMW;

Είναι η υπηρεσία "Proactive Care" διαθέσιμη για τη δική μου BMW;

Η εφαρμογή My BMW μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα με έτος κατασκευής από το 2014. Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η υπηρεσία "Proactive Care" εξαρτώνται κυρίως από το μοντέλο και τον εξοπλισμό. Απολαύστε όλα τα πλεονεκτήματα του BMW "Proactive Care" στα μοντέλα BMW/BMW i με λογισμικό BMW Operating System 7. Ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής BMW θα χαρεί να σας βοηθήσει στην ενεργοποίηση του λογαριασμού ConnectedDrive και της υπηρεσίας "Proactive Care".

Τι είναι το ConnectedDrive;

Τι είναι το ConnectedDrive;

Τα ψηφιακά προϊόντα και οι υπηρεσίες δικτύωσης του BMW ConnectedDrive προσφέρουν μία ευρεία γκάμα χρήσιμων λειτουργιών. Η υπηρεσία "Proactive Care" ομαδοποιεί αυτές τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Πώς λειτουργεί το ConnectedDrive;

Πώς λειτουργεί το ConnectedDrive;

Το BMW ConnectedDrive περιλαμβάνει όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες που δικτυώνουν με έξυπνο τρόπο το αυτοκίνητο με το εξωτερικό περιβάλλον. Εκτός από τις τηλεματικές υπηρεσίες, περιλαμβάνονται επίσης συστήματα υποστήριξης οδηγού, συνδέσεις για φορητές συσκευές καθώς και υπηρεσίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης κυκλοφοριακών συνθηκών.

Προϋποθέσεις για τη χρήση του ConnectedDrive:

· Το αυτοκίνητό σας διαθέτει εγκατεστημένη και ενεργοποιημένη κάρτα SIM.

· Διαθέτετε ένα BMW ID.

· Έχετε προσθέσει το αυτοκίνητό σας στο BMW ID σας.

Συμβουλή: Κατεβάστε την εφαρμογή My BMW για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Με την εφαρμογή μπορείτε, για παράδειγμα, να προγραμματίζετε τις διαδρομές σας καθ' οδόν και να στέλνετε τον προορισμό σας εκ των προτέρων στην BMW σας.

Στη σελίδα επισκόπησης του ConnectedDrive μπορείτε να δείτε συνοπτικά τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Τι είναι το CBS (Condition Based Service);

Τι είναι το CBS (Condition Based Service);

Στην BMW η συντήρηση δεν πραγματοποιείται σε σταθερά χρονικά διαστήματα. Αντίθετα, βασίζεται στην τρέχουσα χρήση του αυτοκινήτου. Το CBS (Condition Based Service) επιτηρεί την κατάσταση των εξαρτημάτων και την ποιότητα των υγρών με τη βοήθεια αισθητήρων και ειδικών αλγόριθμων. Όταν το αυτοκίνητο είναι καινούριο θα προβληθεί μια πιθανή ημερομηνία για το πρώτο service, η οποία θα ανανεώνεται καθώς θα χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητο. Συνεπώς, θα ειδοποιηθείτε, όταν θα απαιτηθεί service για την BMW σας.

 

*Σύντομα και στις εγκαταστάσεις της BMW Αφοί Ιωαννίδη

 

Ανακαλύψτε περισσότερα

Κλείσιμο Ραντεβού Online
Αίτημα για Πληροφόρηση
Αίτημα για Test Drive
Μεταχειρισμένα Αυτοκίνητα